Noi Tre hittade en digital lösning som stämmer med deras värderingar

”Mangiare per vivere e non vivere per mangiare” – Ät för att leva, lev inte för att äta!

Restaurang Noi Tre ligger på Drottninggatan mitt i Linköping, ett stenkast från den vackra trädgårdsföreningen. Bara några minuters gångväg från centrum hamnar du rakt in i det italienska köket. Noi Tre skapades av tre vänner som brinner för mathantverket och god service.

– Vi hämtar inspiration från det italienska och skandinaviska köket där vi serverar härligt färsk pasta, vedugnsbakad pizza och annat smått och gott. Maten tillagas med noggrannhet, lekfullhet och utan krångel, berättar Malek Touma, en av vännerna och grundarna till restaurangen.

På Noi Tre kan du komma som du är och äta, dricka och ha det gott. På plats i restaurangen beställer du enkelt via Noi Tre-appen. Eller så beställer du takeaway från ditt vardagsrum eller kontorsstolen på jobbet. Hur enkelt som helst.

”Vår mat tillagas med noggrannhet, lekfullhet och utan krångel. Vi ville ha en beställningslösning som stämde med våra värderingar. Därför passar PubQs app perfekt in hos oss.”

Malek Touma, Noi Tre

Smidig kundresa ger mer tid till gästen

Vännerna på Noi Tre inspireras av god mat och lever till fullo med noggrannhet och enkelhet som motto. De vill att kundresan ska vara enkel och att personalen ska få tid till att vara närvarande för gästen. Det var just därför som valet föll på PubQ som leverantör av app, bordsbokning och kassasystem. Ända sedan portarna öppnades 2020 så har PubQ levererat en white label-lösning där vännerna själva kan lägga upp bilder och lägga till eller ta bort produkter från menyn. Allt för att snabbt kunna utveckla menyn eller ändra efter att ha fått in nya råvaror på kort tid.

Appen hjälper oss att nå ut till våra gäster på ett enklare sätt

– Det bästa med appen som vi tagit fram är att vi kan nå kunder på distans, berättar Malek. Vi har en liten lokal med ett begränsat antal sittplatser, men med appen kan våra gäster svänga förbi efter jobbet och plocka upp sin förbeställda mat. Vi använder också pushnotiser för att gå ut med erbjudanden och påminnelser om speciella dagar. Allt för att nå kunder som annars kanske inte hade fått plats i lokalen.

”Det bästa vi vet är när gäster kommer in och beställer takeaway, men kommer tidigare för att ta en väntöl i baren vid pizzastationen. Då får vi lära känna våra kunder på djupet och kan berätta mer om våra pizzor och hantverk.”

Med appen och alla kringfunktioner som kassa och bordsbokning så sparar Noi Tre tid från telefonbokningar. De har inga gäster som står i betalköer och de kan istället möta alla sina gäster med breda leenden och utsträckta armar i dörren. Win-win för både gäster och personal.

Framtidens verktyg för restauranger

Ta din restaurang till nästa nivå med digitala beställningar

”Allt bör göras så enkelt som möjligt, men inte enklare” som Einstein en gång sa. PubQs verktyg för matbeställning direkt i webbläsaren är smidigt och enkelt – men har alla matnyttiga funktioner du behöver!

  • Speeda upp försäljningen
  • Slipp köbildning
  • Undvik kostsam app-utveckling
  • Uppdatera själv
Prova gratis
Hand med mobil beställer mat mat

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Nyhetsbrev